Najbardziej rozpowszechnione zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości nie istnieje w grach: głównie chodzi o filtry zmieniające twarz. Jak dowodzą niezależne badania, około 1 na 5 Amerykanów, którzy kiedykolwiek mieli jakiekolwiek konto w mediach społecznościowych, przed opublikowaniem zdjęć używa filtra upiększającego. Podczas gdy ich szkodliwy wpływ na poczucie własnej wartości i pewność siebie jest oczywisty, wzrost kultury selfie doprowadza ludzi do nowych poziomów fałszu w mediach społecznościowych.
TikTokerka i makijażystka Holly Cockerill wyraźnie ma tego dośyć – znając zasady funkcjonowania przemysłu kosmetycznego, udowodniła, jak fałszywe są media społecznościowe: porównała swoje własne selfie w wersji instagramowej oraz rzeczywistej, co przysporzyło jej miliony wyświetleń. „Media społecznościowe są fałszywe, nie daj się nabrać”, czytamy na jej koncie… i w miarę przeglądania kolejnych zdjęć z naszej listy możecie wyraźnie zauważyć, co miała na myśli.
@hollycockerillmua Social media is fake, don’t be fooled ☺️ #fyp #fakevsreal #instagramvsreality #loveyourself ♬ Praise God – Kanye West
1.

Reklama
2.

3.

4.

5.

Reklama
6.

7.

8.

9.

Reklama
10.

11.

12.

13.

14.

15.

Reklama
16.

17.

18.

19.

Reklama
20.

21.

22.

23.

24.

25.

Reklama
26.

27.

28.

29.

30.

Jakie jest Wasze podejście do używania filtrów upiększających? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach!
Źródło: boredpanda.com